Kun mä menen kouluu, mun sanat katoaa

Ei kukaan kuuntele tän tytön, vakavaa sanomaa

Oli päivä tai yö, kaikki kääntää selän

Pidän turpani kii, tää on sitä.

 

Annan mahdollisuuden, joku sanoo vaa

Ei tuu toteutumaa, kos-kos-kos-koskaa

Tämä on totta, tämä on elämää

Mä voin vaa jatkaa tätä, tää on sitä

 

Joku sanoo paskaseks, elämäks

Mä en haluu haukkuu, on vaa elettävä

Ainoo mahdollisuus, elän täysillä

Keskityn tähän päivää, ni pysyn pystyssä

 

Antaa laulun tulla, mut vaa kotona

Koulun penkil mä oon, pelkkä nolla

Sata tarinaa, hymyy ei millonkaa

Kuka mun kasvoil saa nähä, tää vituttaa

 

Antaa muiden luulla, et mä kestän tän

Toisest korvast sisään, ja se sinne jää

Pitäis yrittää, jatkaa elämää

Sun näkeminen ei auta yhtää

 

Joku sanoo paskaseks, elämäks

Mä en haluu haukkuu, on vaa elettävä

Ainoo mahdollisuus, elän täysillä

Keskityn tähän päivää, ni pysyn pystyssä

 

Vain pari sanaa, mun sydämeen pääsee

Pari sanaa, onnistuu tuhoo, jee

Pakko on vaa kestää, ees pysyy pystyssä

Välttää sanomatta, et tää on perseestä

 

Joku sanoo paskaseks, elämäks

Mä en haluu haukkuu, on vaa elettävä

Ainoo mahdollisuus, elän täysillä

Keskityn tähän päivää, ni pysyn pystyssä

 

 

Mä omistan tän mun rakkaille nettikavereilleni jotka tukee mua vaik on vaikeeta <33

Kiitos:

Ammy

Naksutin

Wile

Pannari

Mieheni Midna xD

 

 

Arigato~~ Yrittäkää kestää mua jatkossaki! Mä oon hyvä angstaamaa (: