Ylhäällä on nimeni. Ooo. Sonja keksi, syyttäkää sitä. *myrts* Juu...oli normi päivä. + 1 astetta, oo :0 OLEN ROPETTAMASSA SAMALLAA <3 KOLMIODRAAMAAJEENYAA<33 Pitäisi kohta laittaa se mun ja Lotan laulu xD Yritän laitta ny jos muistan ootas...

 

Vanhukset - Mummot

 

Rypyt täytyy aina, olla kohdallaan.

Ei meidän jengiin kato, niin vaan tullakaan.

Vaatteet aina vanhat, ei uusii koskaan.

Bilehile kuteet, on täyttä roskaa.

 

Jos pulla sulle maistuu, on se plussaa vaan.

Mummolta kun aina täytyy näyttää maailmaa.

Rillit täytyy tietty myös pitää paikallaan,

ei sitä koskaan tiedä koska vaarit kohdataan!

 

Me ollaan vanhuksii, hei kai sen nyt huomaa,

täysii mummoi niin.

Ollaan ihkui ja vanhoi vanhuksii!

Ihailkaa meitä te lapset niin, meitä naurattaa.

 

Tekarit jos hukkuu, se katastrofi on!

Jos Martan (<- ohjelma) ohi nukkuu, on olo onneton.

Jos nuorten musat paukkuu, en yöllä unta saa!

Miten torilla sut löydän jos en tekareillakaa?!?

 

Murheet kerhossa mä jakaa muiden kanssa nyt voin.

Suruvalittelui sataa mun martta siskoiltain.

Jutut pieniltä voi tuntuu mut aatteleppa vain,

jos en kerhoskaa voi puhuu mun mummojuttujain!

 

Me ollaan vanhuksii, hei kai sen nyt huomaa,

täysii mummoi niin.

Ollaan ihkui ja vanhoi vanhuksii!

Ihailkaa meitä te lapset niin, meitä naurattaa.

 

Sano M! Sano U! Sano M-M-O, se on mummo!

Sano M! Sano U! Sano M-M-O, se on mummo!

 

Kertosäe

 

 

xDD Siiin (: Mut meen ropettaa <3